دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
نویسنده = ضرغام بروجنی، حمید
تعداد مقالات: 4
رابطه توانمندسازهای مدیریت دانش با فرایندهای مدیریت دانش
دوره 23، شماره 73 ، خرداد 1393، ، صفحه 145-173
چکیده
هدف مقاله حاضر بررسی توانمندسازهای مدیریت دانش و رابطه آن با فرایندهای مدیریت دانشدرمجموعه هتل های بین المللی پارسیان تهران می باشد. در این پژوهش برای توانمندسازهای مدیریتدانش از مدل غفور ) 8002 ( و برای فرایندهای مدیریت دانش ازمدل هیسیگ 8000 ( استفاده شدهاست.روش تحقیق، توصیفی - پیمایشی است. جامعه آماری، مدیران و سرپرستان ارشد بخش هایمختلف ... بیشتراستفاده از نمایش هندسی داده ها در تحلیل اطلاعات
دوره 7، شماره 25.26 ، شهریور 1379، ، صفحه 141-162
چکیده
نگرش آمار شناسان به تحلیل داده ها، طی سی سال گذشته، دستخوش یک انقلاب شده است. این انقلاب را به درستی مرهون نشر اثر تاریخی جان توکی تحت عنوان تحلیل اکتشافی داده ها می دانند. هسته اولیه این انقلاب در مجموعه مقالات نوشته شده به وسیله توکی، همفکران و دانشجویان او شکل گرفت. این انقلاب با مقاله سال 1962 توکی تحت عنوان آینده تحلیل داده ها به جهت ... بیشترمدلی برای برنامه ریزی مسکن
دوره 5، شماره 17.18 ، شهریور 1374، ، صفحه 119-143
چکیده
این مقاله مثالی از کاربرد رویکرد پویای سیستمی است که به موضوع برنامه ریزی مسکن از گام نخستین، تعیین ابعاد مسئله تا توصیه های نهائی و تحلیل سیاست های مختلف می پردازد. این برخورد با موضوع، به کمک بسته نرم افزاری DYNAMO که در واقع یک زبان شبیه سازی کامپیوتری است صورت گرفته است. و از این نظر معرف قابلیت های این بسته نرم افزاری در تنظیم برنامه ... بیشتراستفاده از نمایش هندسی دادهها در تحلیل اطلاعات
دوره 4، شماره 13.14 ، شهریور 1373، ، صفحه 141-162